Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟΥ 'ΠΑΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΧΑΚΙ......

Πριν μία εβδομάδα μπήκε η Μαριάννα στο μαγαζί να δειγματιστεί για τα πραγματάκια του γιου της που θα γεννηθεί σε 2 μήνες περίπου. Αφού λοιπόν δειγματιζόταν μου λέει:
- Δέσποινα έχω σκεφτεί κάτι τρελό και θέλω να ρωτήσω αν μπορείτε να μου το φτιάξετε στη βιοτεχνία. Ο μπαμπάς είναι στρατιωτικός και θέλω να του κάνω μία έκπληξη. Θέλω να φτιάξω την καλαθούνα του σε στυλ παραλλαγής!!!
"Δώσε μου μία εβδομάδα" της είπα και....... ΙΔΟΥ :



Δεν το περίμενα αλλά πραγματικά μου άρεσε πολύ!!!




Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από κινητό και πραγματικά δεν ξέρω αν φαίνεται όσο ωραία είναι. Όπως δεν ξέρω αν θα τολμούσα να την αγοράσω για τον δικό μου γιο (μάλλον ναι!).

Την Τρίτη περιμένω την Μαριάννα με τον άντρα της να του κάνουμε την έκπληξη, να δει δηλαδή το πρώτο μικρό κρεβατάκι που θα φιλοξενήσει τον γιο του!! ΄

Εκτός του ότι μου αρέσει πάντα να δημιουργούμε τα πραγματάκια του μωρού σας έτσι όπως τα έχετε ονειρευτεί, μου αρέσουν τρελά και οι άνθρωποι με χιούμορ και με διάθεση για εκπλήξεις!

Αλήθεια εσείς θα το τολμούσατε???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου